Godnatt.

Ibland vill man bara ge upp och stoppa huvudet i sanden vakna upp i en anna värld. Så känner jag just nu. Känner mig inte alls säker inför tentan imorgon och med tanke på att jag inte riktigt vet upplägget så kommer det gå käpprätt åt helvete. Känner mig även ensam här i äckeltuna och min fröjd är att gå till jobbet (om jag nu får jobba) och att träna och äta typ. Önskar att jag hade något som drev mig framåt. Vill ha något att sysselsätta mig mer om dagarna, något som får mig att tänka på annat än saknaden till basel. Önskar att jag kunde åka tillbaka dit snart, men med tanke på jobb så verkar det bli svårt, nästinpå omöjligt. Är glad iallafall att claudio kommer hit snart så att jag kan pussa lite på honom. Får även hoppas på att vädret i detta skitland börjar vända sig snart. Detta är ju skandal!

Iallafall, godnatt och imorgon hoppas jag på en bättre morgondag med en smartare och piggare hjärna!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback