Imorgon är det "sommarlov"

Hej hej! For man fortfarande kalla sommarlov för sommarlov när man går på högskolan?:P Om man får det så säger jag : FAN VAD SKÖNT IMORGON HAR JAG SOMMARLOV FRAM TILLS DEN 3 SEPTEMBER!!! Så nu var det sagt, känns lite bättre nu höhö...

SItter och pluggar och dricker en kopp kamomill te (usch vad det smakar illa). Gick upp vid 9 idag och började även denna morgon med en timmes promenad i skogen. Ska verkligen bli skönt att kunna andas ut efter imorgon. Är så skoltrött så att jag snart tuppar av!

Sitter här vid köksbordet som en liten mupp med papper och saker överallt. Försöker lära mig saker men det har svårt att fastna. Vill göra roligare saker istl, typ åka luftballong eller något. Jag är gaaalet höjdrädd men det är något som jag alltid har haft en liten hämlig dröm om att göra. Men det är så fruktansvärt dyrt dock :(

Får se om Emelie kommer hem idag, hon sa att hon skulle komma hem för typ en vecka sen ;) höhö Imorgon är det som sagt tenta (gud vad jag tjatar men iallafall). Är ganska trött i röven efter alla promenader och gårdagens löprunda på 5,3 km så jag tar det nog lugnt ikväll...

Det är ju som sagt Grey´s avslutning och det får jag INTE missa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback