kommer smaklökarna med åren?

Det här med att pröva nya saker och lära sig äta mångsidigt har inte varit min starkaste sida...Men jag försöker och idag är mitt nya "try out" Keso+Kesella blandad (hallonsmak på kesellan) Jag kan säga att det inte var jätteäckligt men smakar speciellt. Tillsammans med det stekta jag en laxfilé och paprika. Hört att keso och kesella ska vara bra mellanmål så man kanske borde lära sig tycka om fler saker. Mitt nästa projekt är väl skaldjur :S haha Undrar om jag någonsin kommer lära mig tycka om det. Den där fiskiga äckliga smaken haha!

Sitter och kollar One three Hill och ska försöka plugga lite om jag orkar. Var till ica förut och handlade mat och hann bara dit innan spöregnet kom, bara att cykla hem i det jävla vädret och vara glad ändå.

Önskar att min man inte va så upptagen. För jag saknar honom...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback