MIDSOMMAR

Hej och God förmiddag pâ er alla där ute. Jag vaknade även denna morgon av en dundrande huvuderk, halsonlt och allmänt jävlig. Blir bättre när jag tar en dusch och fâr nâgot i magen, dricka mycket te ska tydligen vara bra ocksâ... Claudio tjatar om att jag ska dricka typ 5 liter te, jag är ingen svamp som bara kan öppna struphuvudet och hälla ner en kanna när jag vill. Dock för att jag äter fort, men dricker fort det gör jag minsann inte...
 
Jo idag är det midsommar för er alla kära vänner i Vârt avlânga land  Sverige. Claudios exam blev förskjutet pga fel pâ ngn leverand av lagböckerna sâ han sitter nu hemma nervös och väntar pâ att han ska fâ skriva den 12.30... Hâller alla tummar och târ jag har och hoppas att det gâr vägen för honom!!
 
Som sagt, ingen sill och potät för mig inte men jag är inte bitter. Hade dock inte haft ngt emot att ta med mig mannen till Bettna, sitta där och mysa med familjen och plocka jordgubbar :(! Jaja, man kan ju inte fâ allt här i livet. Fâr ta med mig honom när han kommer nästa fredag!
 
Trevlig midsommar alla! :) Och var försiktiga med nubbarna.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback