OCH DÄR gick luften ur mig

Är väldigt trött, när märker inte hur trött man är först man börjar ta det lugnt och när tiden hinner ikapp en. Har jobbar till 4 idag, sen direkt hem till tvättstugan och så nu sitter jag och pluggar men det tog precis stop, som om någon drog ur pluggen eller ngt. Kan inte tänka längre, är trött och vill bara gå och lägga mig, spola fram tills fredag då tentjäveln är över. Känns inte som att jag kommer sätta ett G men jag kommer iallafall gå dit och göra mitt bästa. Försöka kan man ju alltid göra right?

Snart är tvätten klar och sen ska jag börja ricinoljakuren igen som jag körde på ett tag, vill se om mitt hår kan växa lite fotare än vanligt. Det blev iallafall starkare när jag använde det sist. Den här gången köpte jag dock en störra flaska som lär räcka i ett x antal månader ;)

Kikade in på SMHI:s sida förut för att check in vädret se kommande dagarna och jag kan ju inte direkt säga att jag blev speciellt glad eller överraskad. Svensk sommar är skit, har och kommer alltid att vara. Varför kan vi inte för nån gångs skulle ha en varm sommar som håller i sig längre än två veckor?!?! Hallå? Vart är världen på väg igentligen?


Ryggen värker nu och det är dags att springa till tvättstugan innan den andras tvättid börjar, så att jag inte får sura blickar på mig höhö ;)

image description
saknar basel varje dag, så mkt att se, uppleva och njuta av i den staden <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback