SOMMARLOV

Pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, äntligen sommarlov hihi. Nja pirrar gör det väl inte men jag kan äntligen andas ut. På riktigt. Kom hem från skolan för en liten stund sen och ska snart ut och springa, måste bara smälta maten en aning först. Hör hur en pappa på gården skriker till sina barn istl för att gå dit och säga att det ska hem såhär lät det:

Pappan: KOOOOOM HEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!
Sonen: Vaför dåååå? (kan inte säga r)
Pappan: KOOOOOM HEEEEEEEM!!!
Sonen: varför dåå??? ska vi ut och gå??
Pappan: osvosv....

Vad är det för idioter? hur lat är man egentligen eller varför måste man skrika som en jälva idiot?!

Ni vet klänningen jag sa att jag väntade på? Den kom inte :/ Tydligen så hade det blivit ngt knas med beställningen så den kom inte med. Bara en tröja jag beställde till claudio.. Kanske lika bra, behöver ändå spara pengar så.

Iallafall, tentan gick bajs och jag får garanterat göra om den till hösten, men men nu har jag iallafall sommarlov så jag orkar inte bry mig! :)

Kommentarer
Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

Jätte fin blogg! Allt bra med dig? :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback