tattoos...

Nu var det ett tag sen som jag gjorde en tatuering, drygt ett år sen. Har inte haft det i åtanke och vet inte om jag kommer göra fler. Har en stor tatuering, och två "mindre" i nacken/skulderbladet, Skulle vilja göra ngt litet, antingen på foten/fotknölen eller på handleden. Dock är det så himla svårt att hitta ngt som känns rätt. Den enda tatuering som jag känner mig 100% nöjd med är den jag har på sidan. Den första jag gjorde ångrar jag lite, skulle vilja ja nacken fri och göra en mindre tatuering, en fint text. Men men man är ung och naiv ;) haha

Här är min stora tatuering som jag är supernöjd med, denna bild är tagen när den är halvklar, blommorna är i färg :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej, allt bra? :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback