Tiden stannar upp...

Ända sen skolan började i höstas så har plugget och livet rullat på stup i ett, har alltid haft något i skolan, jobbet häcken av mig och åkt fram och tillbaka till Schweiz eller så har min man kommit hit. Iallafall, poängen är att det alltid har varit något att göra, men nu då? Fick men en tankeställare precis. Hallå vad ska jag göra nu då när jag inte jobbar eller tränar? Ingen skola eller något sånt...Iof så ska jag verkligen försöka ta tag i tyskan denna sommar. Tydligen så fick de inte in min ansökan eftersom jag inte fått något svar, kanske lika bra för då kan jag plugga på mitt eget sätt. Det var ändå distans isnfl som suger apröv. Hur ska man då lära sig om man inte ens har ritkiga föreläsningar eller lärare??

Nu är det inte långt kvar till jag och babe ses igen, meningen var att jag skulle överraska honom men den planen gick käpprätt åt helvete, tror att hans kompis talade om att jag skulle komma eller så listade han ut det själv. Vet inte om jag ska berätta när jag kommer eller om jag ska suga på den karamellen lite till? Längtar som en tok till vi åker ner till spanien ihop och stannar där i 17 dagar. Eller 16 för mig då jag anländer kl 12 mitt i natten typ. jaja

Funderar på vad jag ska göra denna kväll, har som sagt inget att plugga och börjar kl 7 imorgon på jobbet så kan inte direkt ut och göra ngt kul heller :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback