Vilke Jävla tur man har då! (Y)

OJOJ vilken konstig dag det vart känner jag. Först åker jag hem till Mamma och Pappa, sen medans färgen sitter i på mamma eftersom jag färgade hennes hår så ska jag cykla och handla en sak, jag cyklar som vanligt tralala och rätt vad det är BÄM, så har jag cyklat in i en person som kommer ut från en port från ingestans och bara går rätt ut i gatan utan att kolla sig för och jag hann inte se henne heller, ajaja vad ont jag har min arm osv. Hon ville ha mitt nr och grejer ifall det skulle bli ngt med försäkringen säger hon, sen så säger hon att hon ska iväg och träna och går iväg som om ingenting har hänt?!?! Hallå, har du så ont som du påstår så går du väl upp tillbaka till lgh och gråter, inte går du iväg och tränar?!?! Hur tänker man då. Så om hon skulle ringa och säga ngt någongång och någon vill veta vad som hänt så är det så jag ska säga, att hon gick och tränade efter så, så pass ont kan hon inte haft?!

Sen när jag skulle cykla hem från mamma och pappa så börjar det givetsvis spöregna med tanke på detta jävla skitland som inte kan ha sol mer än en dag i sträck! usch fy och blä. Jag ska springa av mig min irritation sen medans jag tvättar om det slutar regna någon gång. Orkade inte ut och gå imorse.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback