Bilder från förr

Har gått en promenad på 50 min förut för att jag var så grymt uttråkad, så det stod mellan gammalt BB avsnitt eller en promenad, jag valde det sist nämnda. Bra val. Nu är jag hungrig men har iget lättillängligt att äta. grejen är den att jag har HELA frysen full med mat, men man som man måste laga till och det har jag varken ork eller lust med så det blir ofta mat som är lätt att plocka fram. Käkade pasta låda idag till lunch och min mage protesterade mot det... Tror att jag inte borde äta så mkt pasta för min mage gör uppror när jag äter för mycket av det... KUL!

Iallfall, i brist på annat så plockar jag fram lite gamla random bilder :)



asså hur liten var jag här? 4 år sen tror jag





kom ihåg förra sommaren när jag hade de här 7 små bebisarna hos mig!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback