framtidsplaner

Kan ju inte säga att jag diggar vädret direkt, regnat hela dagen och jag blev blöt på vägen till jobbet. När jag väl är framme så visar det sig att jag inte egentligen har speciellt mkt att göra då två promenader blev inställda på gamlingarna inte heller vill blöta ner håret i detta väder. vad hände med ordspråket " det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" Var det inte de äldre som kom på detta? Sen gjorde jag lite tillsyn hit och dit och sen var arbetstimmarna över och dags att gå hem och göra hushållsysslor såsom att laga mat till min älskade man.

Är väldigt kär i min man och varje dag vi spenderar ihop gör att känslorna bara blir starkare för varje dag som går. Han och jag är en bra duo och vi har samma visioner och framtidsplaner han och jag. Pratade om resor idag, långresor vi vill göra innan livet börjar "på riktigt" Åka runt om i världen och upptäcka människor, saker och alla underbara platser som man bara drömmer om att få upptäcka. Hoppas att mina drömmar om oupptäckta länder kan bli sanna!:)

Apropå världen, är den inte allt bra liten? fick reda på att en gammal barndomskompis till mig som heter Linnea Också har en kille i Schweiz, dock är han svensk men bosatt i Schweiz sen tio år tillbaka, samma stad som Claudio, GATAN BREDVID?! haha vad är oddsen att detta sker? Så väldans kul och det innebär att jag inte behöver va helt ensam om dagarna när min man  är och studerar/jobbar. Och ett annat plus är att jag kan prata svenska :) hihi

Sitter för övrigt och läser lite inför seminariumet imorgon och pluggar lite inför tentan som är nästa tisdag. I helgen åker jag hem till familjen och det ska bli kul, ska slå ihop lite födelsedagar och fira alla som fyller/har fyllt år!

Nästa torsdag åker jag till schweiz igen och OM jag längtar!! :) <3

image description

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback