Klarade tentjäveln!!:D:D:D

Äntligen fick jag svar på min tenta och jag klarade den, FYfan så skönt. Hade verkligen räknat med ett stort U och så stor det G! En STOR sten släppte från mina axlar och det vore så himla skönt att ha inte ha tentor i ryggsäcken när man ska gå på Sommarlov :) Får hålla tummarna att de andra tentorna går vägen.

Idag mötte jag upp Linnea för långpromenad på morgonen på drygt en timma, sen fixa vi iordning lite frukt och andra gosaker och la oss i parken och stekte. RIKTIGT varmt idag, till det två timmar senare svartnade på himmlen och det började spöregna. Inte speciellt kul direkt så det var bara att bege sig hem igen. Grillade lite nu på kvällskvisten och nu slökollar vi på tv, ska sova närsomhelst.

Imorgon blir det shopping med stort S, jag och Linnea ska göra stan, båda får pengar imorgon, äntligen och jag ska försöka hitta två klänningar, bla till Dopet :)

Sov sött, hörs någon annan dag

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback