Söndag kväll

Idag är det söndag vilket ofta innebär för mig, pluggdag, tvättdag och Big brother dag. Har inte följt senaste veckan av BB och känner inte att jag lider speciellt mkt av det, kanske borde sluta kolla helt? Nej varför det, måste ju ha något kvällsnöje haha!

Helgen har iallafall spenderats hos familjen och det har varit riktigt mysigt, träffat anton igen som blivit så stor och go:) Plugget kom lite i efterslänten och hoppas att tentan blir godkänd iallafall på tisdag, ska göra mitt bästa och hålla mina tummar och tår. Tvätten är i tvättstugan och jag ska möta emelie om en halv timma så ska vi gå en runda i kronskogen medans tvätten torkar i torkskåpet.

Har en innombordare till finne på kinden oxå som inte vill ge med sig! Jävla skit.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback