Hej Hem.

Hej! Jag lever och jag är tillbaka i sverige nu, landade igår. Känns som det alltid gör ibörjan när man är tillbaka på ett ställe där man önskade att man inte var... Nu menar jag inte Sverige utan Eskilstuna.
Dom säger att Sverige har mest fall av människor som lider av depression i hela euoropa och det skulle inte förvåna mig, iallfall såhär tids när det är mörk när man går upp och mörkt när man kommer hem. Att inte kunna göra allt man vill och framför allt att inte ha råd med det man vill.
Vet inte var det är med staden basel som alltid får mig att längta tillbaka, det är något med atmosfären och att det är ett helt annat liv antar jag. Ett lugn. En fristad som jag hoppas att jag kan bosätta mig i om några år. Dock så kommer min vapendragare flytta tillbaka till sverige pga olika anledningar som gör mig lite ledsen dock...
 
Mycket man vill göra men mycket som sätter stopp för det. Ska försöka åka och hälsa på familjen i Bettna som jag saknar väldigt mycket, komma till ro och bara koppla av. Vill även hälsa på vänner som bor längra bort än vad jag tycker att de borde göra! Skolan ska hinnas med samtidigt som man vill träna men ändå koppla av, resa runt och bara vara, men vart ska man börja? Det tråkiga som skola och jobb först och familj och nöjen sist? eller tvärtom?
 
Nu sitter jag isoffan med datan i knät och funderar på vad jag ska göra. Om jag ska försöka vara effektiv med skolarbete eller om jag ska fortsätta kolla Prison break som jag inte kan sluta kolla på. Är på säsong 1 nu och det är såå spännande!:D
 
Storstädning har jag även hunnit med så jag tycker att jag förtjänar ett avsnitt serie och sen plugg!? Right?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback